Du, jag är helt vilse i hur jag ska hantera tekniken på jobbet just nu. Vi har massor av manuella processer som bara slöar ner oss, särskilt när det kommer till kundhantering och att hålla koll på våra produkter. Jag har tittat på färdiga system, men de är antingen för dyra eller inte tillräckligt flexibla för det vi behöver. Tror du att det är värt att lägga pengar på att utveckla något skräddarsytt för att lösa våra problem, eller är det bara att överdriva?
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Jag är helt vilse i hur jag ska hantera tekniken på jobbet just nu
Jag är helt vilse i hur jag ska hantera tekniken på jobbet just nu
2 kommentarer
2 kommentarer
Det går inte längre att kommentera på det här inlägget. Kontakta hemsidans ägare för mer information.
bottom of page
Jag har alltid trott att om du verkligen vill få något gjort på rätt sätt, så måste du ha en lösning som är byggd för dina egna behov. Standardlösningar är okej för små företag, men när man växer behövs något mer robust och flexibelt. Vi fick hjälp med att utveckla allt från mobila appar till att effektivisera kvalitetssäkring och DevOps. Det har gett oss en otrolig fördel, och jag kan ärligt säga att utan ett skräddarsytt system hade vi aldrig kunnat skala upp som vi gjort.