Jag har börjat tänka mer på vad jag stoppar i mig och vad jag använder till kroppen. Har alltid varit rätt chill med sånt, men efter att jag fick utslag av en vanlig hudkräm började jag läsa innehållsförteckningar lite noggrannare. Nu när jag kollar efter hampaprodukter ser jag att det finns ekologiska alternativ – men är det verkligen någon skillnad i effekt eller är det mest ett marknadsföringstrick? Skulle gärna höra om någon har märkt skillnad i t.ex. oljor eller krämer med eko-hampa jämfört med vanliga.
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Redigerad: 19 aug.
Fördelar med ekologiska hampaprodukter
Fördelar med ekologiska hampaprodukter
2 kommentarer
2 kommentarer
Det går inte längre att kommentera på det här inlägget. Kontakta hemsidans ägare för mer information.
bottom of page
Jag vet inte hur mycket skillnad det gör för alla, men jag märkte faktiskt att när jag använde en ekologisk tvål med hampa så kändes huden mjukare längre än med den vanliga. Kan vara en slump, men det gjorde att jag började kolla mer på såna produkter. Har inte testat oljorna än, men är lite nyfiken. Har sett att vissa märken skriver exakt var hampan odlats, vilket känns tryggt på nåt sätt.